lonkerot

lonkerot
syksy

27.6.2013

NYT OLEN MINÄKIN....

Sitten kokeillut tuota klipsuvirkkausta..

Eli rintakoruja nämä ovat. Malli oli yllättävän helppo. Ohjeen olen napannut joskus netistä  ja jonkin blogin kautta. Nyt vain en muista kenen... Näitä tulikin sitten tehtyä useampi. Taitaa minun taitoni sitten jäädä tähän tasoon.. Kokeilin myös ihan aluksi tehdä tällaisia..

Muutama avaimen perä.. Ehkä näitä tulee joskus tehtyä lisääkin...


Tässä on varsinainen työ jonka kimpussa olen ahertanut viikon verran.. Mekko Nemille. Tämä on tosin vielä iso, koska kokoa on 98cm. Onneksi nuo pikkuset kasvavat aika nopeasti. Heti ohjeen ilmestyttyä tiesin, että teen tämän Nemille. Olen aiemmin tehnyt jo yhden mekon tällä ohjeella ihanalle veljeni tytölle.. Ohjehan on Novitan kevät -13 sik-sak mekko. Tähän tein myös sukat, jotka esittelin jo aiemmassa päivityksessäni. Täällä meillä on ukkostanut koko aamun. Nyt pitäisi mennä asioille tuonne sateeseen.... pyörällä.. katsotaan pysynkö kuivana.. onneksikesä sade on lämmintä....
KIITOKSET MUKAVISTA KOMMENTEISTANNE.  Niitä on tosi mukava saada ja lueskella. 
Mukavaa alkavaa loppu viikkoa =))
t. Rantapuikko

9 kommenttia:

  1. Ihanaa, nyt sinäkin uskalsit. Seuraavaksi on sitten kassin vuoro :)
    Voi miten söpösen mekon Nemi saa, On kyllä kuin prinsessa, kun helmat hulmuten kohta kävelee :)

    Mukavaa viikon jatkoa :)

    VastaaPoista
  2. Nätti mekko! Minähän tykästyin malliin myös heti lehden ilmestyttyä ja teinkin sen kummitytölle. En ole itse vielä klipsuvirkkausta kokeillut, mutta rintakorusi näyttävät kivoilta.

    VastaaPoista
  3. Kaunis mekko ja mukavia klipsuvirkkauksia.

    VastaaPoista
  4. Nuo klipsurintakorut on kivoja tehdä,kun valmistuvat nopeasti ja ovat näyttäviä :) Mutta tuo mekko....Se on KAUNIS!!!!!

    VastaaPoista
  5. Ihana mekko. Siitä kiva malli että voi pitää sekä lyhyt- että pitkähihaisen paidan kanssa.
    Harmi etten voi nikkeliallergian takia noita klipsutöitä tehdä. Täytyy vain kuolata toisten töitä :)

    VastaaPoista
  6. Tuo on kyllä nätti mekko, meidän pimulle ajattelin neuloa talveksi samanmoisen. Mä olen kanssa jonkun aikaa kerännyt tölkkiklipsejä säilöön, jos niistä saisi vielä tehtyä jotakin.

    VastaaPoista
  7. Anonyymi29.6.13

    Ihanan mekon olet Nemille neulonut. Kauniit värit.
    Kivoja rintakoruja olet virkannut, natit tekee niistä viehkeitä.

    -Anelma-

    VastaaPoista
  8. Kivoja rintakoruja ovat. Mekko on kaunis .

    VastaaPoista
  9. Mukavan näköisiä koruja. Minä en ole vielä klipsuista mitään kokeillut. Mekko on ihana!

    VastaaPoista