lonkerot

lonkerot

3.1.2014

PIENTÄ KATSAUSTA VIIME VUOTEEN...

Mammutti ja Anneli ovat arvontavoittonsa saaneet ja nyt voin ne näyttää täälläkin;




 Mammutin paketti olisi tässä yläkuvassa.

 Annelin paketti olisi taasen tässä.
 Molemmat ovat laittaneet pienen jutun voitostaan blogeihinsa. Olen myös vienyt eilen Ellun voittopaketin postiin. Laitan siitä kuvaa sitten kun Ellu on sen saanut .
Sitten hiukan viime vuoden tekemisiin;
Kaikkiaan olen tehnyt  224 kpl käsityötä ja lankaa olen kuluttanut 14kg 850g. Joulukuussakin ehdin tehdä 2 työtä eli 1.12. Junasukat ja kypärämyssyn.
Eniten puikoilta on tainnut putoilla sukkia, lasten neuleita, siilivanttuita ja röyhelö huiveja.
Joten varastossa on odottelemassa vielä ottajiaan "muutamat" valmiit työt. Vaikken nyt vielä hetkeen pääsekään puikkoihin kiinni. Nyt toivottelen teille kaikille;
OIKEIN HYVÄÄ ALKAVAA VIIKONLOPPUA!!
t. Rantapuikko

8 kommenttia:

  1. Hienot paketit ovat nämäkin:) Hyvää viikonloppua myös sinulle.

    VastaaPoista
  2. Ihania lankoja ja paljon, hauskaa viikonloppua.

    VastaaPoista
  3. Vielä ISO kiitos, on kyllä niin unelma paketti, ettei parempaa voisi toivoa ♥
    Hyvää viikonloppua !

    VastaaPoista
  4. Mitähän minä olen taas tuhertanut väärin, kun olen ollut kommentoivinani edellisiin postauksiin, eikä mitään näy.
    Nyt kuitenkin oikein onnellista alkanutta vuotta.
    Harmillinen on toi sinun käsivamma. Mutta hiljalleen se siitä.
    (nyt sen mokani huomasin, olen suoraan kirjautunut ulos ja unohtanut painaa tota "julkaise" namiskaa)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi4.1.14

    Tosi paljon olet vuoden aikana neulonut. Sukkia minäkin tykkään neuloa ja lapasia.
    Ihanat palkinnot olet postittanut voittajille.
    Nyt vain suunnittelet uusia neuleita ja odottelet kätesi paranemista. Kauniita uusia lankoja olet ostanut. Voi hyvin,
    tervehtien -Anelma-

    VastaaPoista
  6. Ihanat palkinnot laitoit voittajille.
    Ja valtavasti tehnyt töitä viime vuonna.
    Hyvää Loppiaista!

    VastaaPoista
  7. Hienot paketit nämäkin! Hyvää loppiaista!

    VastaaPoista
  8. Sullon aina niin muhkeat ja runsaslukuisetkin voitot!

    VastaaPoista