Joulu

Joulu
Joulu

17.10.2014

Viidakko teema jatkuu....

Puseron teosta jäi vielä lankaa, joten tein siitä seuraavaa..


  Sukat kokoa 38 ja sormikkaat . Lankana siis Novitan 7-veljestä viidakko...


7-vejeksestä nämäkin sukat ja koko on 42. Varmaankin monella on sama pulma kuin minulla tällä hetkellä. Etsin taas ohjetta  7-veljeslangalle enkä löydä mieleistä. Ohje lehtiä on vaikka kuinka paljon, mutta sitä jota etsin ei vain löydy... no, täytyy jatkaa etsiskelyä ja tehdä sillä aikaa vaikka jotain aivan muuta. 
Oikein mukavaa loppu viikkoa kaikille ja suur kiitokset taas mukavista kommenteistanne =))
t. Rantapuikko

5 kommenttia:

  1. Upeat nuo viidakkosukat ja sormikkaat.
    Nostan hattua ( jos sellainen päässä olisi), olen yhdet sormikkaat elämässäni tehnyt ja se riitti.
    Ei tuo sormien tekeminen minulle sovi :D
    Mutta sinulta nuo tuollaiset onnistuu.

    Taas on viikonloppu, mukavaa sitä sinulle sinne toiselle puolelle Suomea ♥

    VastaaPoista
  2. Moi:)
    Istutko nyt tukevasti? Sillä mulla on kerrottavaa... Mä olen alkanut.... kutomaan!! Joo-o! Viidakkolanka on puikoilla. Sukka siitä tulee jouluksi. (ja toinen sit seuraavaksi jouluksi veikkaa isäntä). Mun viidakkokuosi näyttää kyllä tylsemmältä, tuli otettua turhan tumma, jotain vihreäruskeaa. Nuo sun värit on kyllä paremmat.
    -Hellu ja Blackie Kahden Naisen Loukussa-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varoitus, voit jäädä puikkoihin.. sukkia on niin kiva tehdä.. Onneksi istuin kun luin kommenttisi.. Hyvä hyvä....

      Poista
  3. Tuo viidakko lanka on ihana ja se on hyvä varmasti myös huiveihin.

    VastaaPoista
  4. Hauskat nuo viidakko sukat ja sormikkaat.
    Ohjeita etsin minäkin.

    VastaaPoista